
Esnaf içeride kaldıklarını unutup işyerini kapatınca mahsur kaldılar
KOCAELİ'nin Gölcük İlçesi'nde kırtasiyede kitaplara bakan 2 müşterinin olduğunu unutan esnaf işyerini kapattı. Kırtasiyede mahsur kalan 2 kişi itfaiyeden yardım isterken, çağırılan esnafın gelip kepengi ve kapıyı açmasıyla dışarı çıktı.
Olay bu akşam saatlerinde, Gölcük Amiral Sağlam Caddesi'nde bulunan bir kırtasiyede meydana geldi. Kırtasiyenin bodrum katında kitapları inceleyen biri kadın 2 müşterisinin olduğunu unutan E.Ö. işyerinin ışıklarını kapattı. Bodrum katında bulunan İ.M. ve G.Y. elektriklerin kesildiğini düşünürken, E.Ö. kapıyı ve kepengi kapattı. G.Y. cep telefonunun şarjının bittiğini görünce, İ.M. isimli kadın itfaiyeyi arayarak yardım istedi. Olay yerine gelen itfaiye ekibi, kepengin gerisinden içeride bulunan 2 kişi ile konuşarak nasıl içeride kaldıklarını öğrendi. İşyerinin sahibi E.Ö.'ye ulaşılarak içeride 2 kişinin kaldığı bildirildi. Bir süre sonra gelen E.Ö. kepengi ve kapıyı açarken, İ.M. ve G.Y. dışarı çıktı. Yaklaşık 1 saat içeride mahsur kalan 2 kişi içeride kapalı kalmaları üzerine itfaiyeyi aradıklarını söyledi.
Son Dakika › Güncel › Kocaeli Esnaf Içeride Kaldıklarını Unutup Işyerini Kapatınca Mahsur Kaldılar - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.