Şanlıurfa'da 1 yaşındaki çocuk, evde bulunan kolonyayı içmesi sonucu zehirlendi.
Alınan bilgiye göre, Kendirci Mahallesi'nde ikamet eden S.A.'nın 1 yaşındaki H.A. isimli çocuğu, iddiaya göre yerde bulunan kolonyayı içmesi sonucu zehirlendi. Ailesi tarafından fark edilen çocuk hastaneye kaldırılırken, sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu öğrenildi.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı. - ŞANLIURFA
Son Dakika › Güncel › Kolonya İçen Çocuk Hastaneye Kaldırıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.