Konya'da 2 Yaşındaki Çocuk Yediği Kayısı Çekirdeğinden Zehirlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Konya'da 2 Yaşındaki Çocuk Yediği Kayısı Çekirdeğinden Zehirlendi

Konya\'da 2 Yaşındaki Çocuk Yediği Kayısı Çekirdeğinden Zehirlendi
19.08.2013 17:52

Hastanede yapılan tetkiklerde, çocuğu, kayısı çekirdeğinde bulunan siyanürün zehirleği tespit edildi

Beyşehir ilçesinde kayısı çekirdeği yediği belirtilen 2 yaşındaki çocuk, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Çocuğun, kayısı çekirdeğinde bulunan siyanürden zehirlendiği tespit edildi.

İddiaya göre ailesi, 2 yaşındaki Belinay Memeli'ye, Hacıakif Mahallesi'ndeki evlerinde kayısı çekirdeği yedirildi. Bir süre sonra rahatsızlanan Belinay, Beyşehir Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Buradaki müdahalenin ardından Necmettin Erbakan Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesine sevk edilen Belinay'ın, yapılan tetkikler sonunda, yediği kayısı çekirdeğinde doğal olarak bulunan siyanürden zehirlendiği belirlendi. Çocuğun tedavisine devam edildiği öğrenildi. - Konya

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Konya'da 2 Yaşındaki Çocuk Yediği Kayısı Çekirdeğinden Zehirlendi - Son Dakika


Advertisement