Beyşehir ilçesinde kayısı çekirdeği yediği belirtilen 2 yaşındaki çocuk, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Çocuğun, kayısı çekirdeğinde bulunan siyanürden zehirlendiği tespit edildi.
İddiaya göre ailesi, 2 yaşındaki Belinay Memeli'ye, Hacıakif Mahallesi'ndeki evlerinde kayısı çekirdeği yedirildi. Bir süre sonra rahatsızlanan Belinay, Beyşehir Devlet Hastanesine kaldırıldı.
Buradaki müdahalenin ardından Necmettin Erbakan Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesine sevk edilen Belinay'ın, yapılan tetkikler sonunda, yediği kayısı çekirdeğinde doğal olarak bulunan siyanürden zehirlendiği belirlendi. Çocuğun tedavisine devam edildiği öğrenildi. - Konya
Son Dakika › Güncel › Konya'da 2 Yaşındaki Çocuk Yediği Kayısı Çekirdeğinden Zehirlendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.