Dinleyici detayları
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum'un konuşması ANTALYA - Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Barselona Sözleşmesi 22. Taraflar Konferansı'nın (COP22) kapanış programında konuştu. (3)
Son Dakika › Güncel › Kurum: 'COP22 kapsamında, önümüzdeki iki yıllık süreçte Akdeniz için çalışmalarımızı kararlı bir şekilde yürüteceğiz' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.