Kütahya'da İçtikleri Sütten Rahatsızlanan 19 Öğrenci Hastanelik Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kütahya'da İçtikleri Sütten Rahatsızlanan 19 Öğrenci Hastanelik Oldu

Kütahya\'da İçtikleri Sütten Rahatsızlanan 19 Öğrenci Hastanelik Oldu
04.05.2012 16:32

Kütahya'da okullarında dağıtılan sütü içen 19 ilköğretim okulu öğrencisi rahatsızlanınca ambulansla hastaneye götürüldü.

Kütahya'da okullarında dağıtılan sütü içen 19 ilköğretim okulu öğrencisi rahatsızlanınca ambulansla hastaneye götürüldü.

Vefa Mahallesi'ndeki Fevzi Çakmak İlköğretim Okulu'nda bugün öğle saatlerinde meydana gelen olayda okulda dağıtılan sütü içen öğrencilerden bazıları rahatsızlandı. Rahatsızlanan 19 öğrenci 112 ambulanslarıyla Kütahya Dumlupınar Üniversitesi (DPÜ) Evliya Çelebi Eğitim ve Uygulama Hastanesi'ne kaldırıldı.

Acil serviste tedavi altına alınan ilköğretim okulu öğrencilerinin sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Kütahya'da İçtikleri Sütten Rahatsızlanan 19 Öğrenci Hastanelik Oldu - Son Dakika


Advertisement