ERZURUM'da polise başvuran lise öğrencisi S.S. (14), aynı okulda öğrenim gören 9'uncu sınıf öğrencisi Meryem isimli kızın kendisine yumruk attığını belirterek şikayetçi oldu.
Olay, geçen 29 Kasım günü merkez Yakutiye ilçesindeki lisede meydana geldi. İl Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı Çocuk Şube Müdürlüğü'ne annesi ile başvuran S.S., aynı okulda öğrenim gören soy ismini bilmediği Meryem isimli öğrencinin yanına gelerek sebepsiz yere kendisine laf attığını iddia etti. Bu yüzden aralarında tartışma çıktığını belirten S.S., Meryem isimli öğrencinin yüzüne yumruk attığını öne sürdü. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı. - Erzurum
Son Dakika › Güncel › Liseli Kızın Yumruk Attığını İddia Edip Şikayetçi Oldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.