Madde Bağımlısı Genç Parkta İntihara Kalkıştı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Madde Bağımlısı Genç Parkta İntihara Kalkıştı

Madde Bağımlısı Genç Parkta İntihara Kalkıştı
10.07.2014 16:34  Güncelleme: 00:39

Gaziantep'te, madde bağımlısı olan parktaki kaydırağa kendisini asarak intihara kalkışan Mustafa G., olayı fark edenler tarafından kurtarıldı.

Gaziantep'te, öğle saatlerinde Cumhuriyet Mahallesi'nde madde bağımlısı olduğu ileri sürülen ve parktaki kaydırağa kendisini asarak intihara kalkışan 25 yaşındaki Mustafa G., olayı fark edenler tarafından kurtarıldı.

KENDİSİNİ KAYDIRAĞIN DEMİRLERİNE ASTI

Olay, öğle saatlerinde Cumhuriyet Mahallesi'nde meydana geldi. Mahalle ile aynı ismi taşıyan parka gelen Mustafa G., iddiaya göre atletini ip gibi kullandı ve kendisini çocuk oyun parkındaki kaydırağın demirlerine astı.

VATANDAŞLAR YARDIMA KOŞTU

Tenha olan parkta geçen bazı vatandaşlar, kendisini demirlere asan Mustafa G.'yi fark etti. Vatandaşlar, kurtardığı Mustafa G. için sağlık ekiplerinden yardım isteyerek durumu polise bildirdi.

POLİS İNCELEME YAPTI

İhbar üzerine gelen sağlık ekipleri Mustafa G.'yi ambulansla 25 Aralık Devlet Hastanesi'ne götürürken, polisler ise parkta inceleme yaparak vatandaşların bilgisine başvurdu. Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Madde Bağımlısı Genç Parkta İntihara Kalkıştı - Son Dakika


Advertisement