Mahallelinin Baz İstasyonu Nöbeti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Mahallelinin Baz İstasyonu Nöbeti

Mahallelinin Baz İstasyonu Nöbeti
28.06.2014 11:22

Muğla'nın Ortaca İlçesi'ndeki Tepearası Mahallesi'nde baz istasyonu kurulmasına karşı çıkan mahalleli aralıksız nöbet tutmaya başladı.

Muğla'nın Ortaca İlçesi'ndeki Tepearası Mahallesi'nde baz istasyonu kurulmasına karşı çıkan mahalleli aralıksız nöbet tutmaya başladı. Gece erkek, gündüz kadınların nöbet tuttuğu mahallenin sakinleri, baz istasyonuna, ağaçları kuruttuğu ve doğayı katlettiği gerekçesiyle karşı olduklarını söyledi.

Tepearası Mahallesi Muhtarı Ufuk İpek, baz istasyonun bölgede kurulmaması için ellerinden gelen çabayı harcayacaklarını anlatırken "Şu an için yasal işlemleri yapmaya başladık. Bu istasyonun buraya kurulmaması için tüm güzümüzle uğraşacağız. 200 yakın imza topladık. Mücadelemiz her şekilde devam edecek" dedi. - Ortacamuğla

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Mahallelinin Baz İstasyonu Nöbeti - Son Dakika


Advertisement