Manisa'da karantinaya alınan mahalle dezenfekte edildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Manisa'da karantinaya alınan mahalle dezenfekte edildi

Manisa\'da karantinaya alınan mahalle dezenfekte edildi
28.04.2020 13:26  Güncelleme: 13:33

Manisa'nın Akhisar ilçesinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) önlemleri kapsamında karantinaya alınan Sindelli Mahallesi dezenfekte edildi.

Manisa'nın Akhisar ilçesinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) önlemleri kapsamında karantinaya alınan Sindelli Mahallesi dezenfekte edildi.

Manisa Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamada, Akhisar İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulunca 22 Nisan'da 14 gün karantinaya alınan Sindelli Mahallesi'nde ekiplerin özel kıyafet, eldiven ve maske ile dezenfeksiyon işlemi yaptığı belirtildi.

Açıklamada, ekiplerin, sokaklar, cami ve okullar başta olmak üzere tüm ortak kullanım alanlarını dezenfekte ettiği bildirildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Manisa'da karantinaya alınan mahalle dezenfekte edildi - Son Dakika


Advertisement