Başkan Selvi ziyaret sırasında Vali Savaş çiçek takdim etti.
MADİMDER Başkanı Selvi, "Göreviniz Manisa'mız için hayırlısı olsun. Nevşehir'deki meslektaşlarımız bizlere sizden güzel izlenimlerle bahsettiler. Ziyaretimizi Ramazan ayında gerçekleştirdik, bize zaman ayırdınız için sizlere çok teşekkür ediyoruz. Ramazan ayında arkadaşlarımızın özverili çalışmalarıyla Yatsı Namazlarında Hatim var, Sabah Namazlarında Hatim var. Ayrıca Cami gülleri diye tabir ettiğimiz yaz kuran kurslarımız var. Gerçekten yoğun bir çalışma içindeyiz" dedi.
Manisa Valisi Abdurrahman Savaş da ziyaret nedeniyle teşekkür ederek, "Ramazan bereketli ay. İnsanımızın hem iyiliğe açık olmaları yönüyle, hem de hayırseverlik ve yardımseverlik yönüyle. Yardım duygularının coşması ramazanda bu farklı atmosferi oluşturuyor. Sizlerin de görev olarak hasadınızın olgunlaştığı dönem" diye konuştu.
Son Dakika › Güncel › Manisa Diyanet Mensupları Derneğinden Vali Savaş'a Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.