Merkez Valisi Alim Barut, Sivas Belediye Başkanı Sami Aydın'ı ziyaret etti.
Belediyeden yapılan yazılı açıklamaya göre, Eski Sivas Valisi Barut, Sivas'ı çok sevdiğini anlatarak, "Bu sözümde gerçekten samimiydim. Bir kısım resmi işlerimizi tamamlamak ve dostlarımızı ziyaret etmek için Sivas'a geldim. Bizi izleyen herkese selamlarımı sunuyorum." ifadelerini kullandı.
Aydın da ziyaretten duyduğu memnuniyeti belirterek, "Artık Sayın Valimizi bir ağabeyimiz olarak görüyoruz. Bu ziyaretinden dolayı da çok mutlu olduk. Çok değerli bir ağabeyimiz, çok değerli bir devlet adamı. Sivas'ta çok uyumlu ve verimli bir çalışma dönemi geçirdik. Yaşadığımız sürece de irtibatımız, ilişkimiz devam edecek." açıklamasında bulundu.
Son Dakika › Güncel › Merkez Valisi Barut'tan Başkan Aydın'a Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.