Mut'ta "Tıbbi ve Aromatik Bitki Yetiştiriciliği Kursu" açıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Mut'ta "Tıbbi ve Aromatik Bitki Yetiştiriciliği Kursu" açıldı

Mut\'ta "Tıbbi ve Aromatik Bitki Yetiştiriciliği Kursu" açıldı
06.02.2020 09:48

Mut ilçesinde "Tıbbi ve Aromatik Bitki Yetiştiriciliği Kursu" açıldı.

Mut ilçesinde "Tıbbi ve Aromatik Bitki Yetiştiriciliği Kursu" açıldı.

Mut Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü bünyesinde açılan kursta, 20 üretici kadın tıbbi ve aromatik bitkilerle ilgili bilgi alıyor.

Mut Kaymakamı Muammer Köken, kurs açılışında yaptığı konuşmada, kursun üreticilere fayda sağlayacağını kaydetti.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Mut'ta 'Tıbbi ve Aromatik Bitki Yetiştiriciliği Kursu' açıldı - Son Dakika


Advertisement