Mut ilçesinde "Tıbbi ve Aromatik Bitki Yetiştiriciliği Kursu" açıldı.
Mut Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü bünyesinde açılan kursta, 20 üretici kadın tıbbi ve aromatik bitkilerle ilgili bilgi alıyor.
Mut Kaymakamı Muammer Köken, kurs açılışında yaptığı konuşmada, kursun üreticilere fayda sağlayacağını kaydetti.
Son Dakika › Güncel › Mut'ta 'Tıbbi ve Aromatik Bitki Yetiştiriciliği Kursu' açıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.