KAYSERİ Emniyet Müdürlüğü Uyuşturucu ile Mücadele Şube Amirliği Narkotim ekiplerinin parklarda yaptığı denetimde 8 gram esrar ve 3 gram sentetik uyuşturucu Bonzai ele geçirdi. Üzerlerinde uyuşturucu madde çıkan 8 kişi hakkında uyuşturucu bulundurmak ve kullanmak suçundan işlem yapıldı.
Uyuşturucu ile Mücadele Şubesi Narkotim ekipleri, merkez Kocasinan İlçesi'ndeki Mimarsinan Parkı ve çevresinde şüpheli olarak değerlendirilen 119 kişiyi aradı. O.K., A.Y., S.B., K.Ö., A.N., Ç.E., B.G. ve H.K.'nin üzerinde toplam 8 gram esrar ve 3 gram bonzai bulundu. Şüpheliler hakkında uyuşturucu bulundurmak ve kullanmak suçundan işlem yapıldı.
- Kayseri
Son Dakika › Güncel › Narkotim Ekipleri Uyuşturucuya Göz Açtırmıyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.