Adıyaman'da, kuraklık ve don olayının ardından Nisan ayında yağan yağmur çiftçilerin yüzünü güldürdü. Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürü Adil Alan, kuraklık nedeniyle tedirgin olan üreticinin yağan yağmurlar ile endişesinin sona erdiğini söyledi.
Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürü Adil Alan, yılbaşından itibaren yaşanan kuraklığın ekili alanlardaki olumsuz etkisinin Nisan ayında yağan yağmurlarla birlikte ortadan kalktığını belirtti. Üreticiyi sevindiren yağışların ardından rekoltede artış beklediklerini de dile getiren Adil Alan, Üretici endişelendi ama biz umudumuzu yitirmedik. Mart ayında başlayan ve Nisan ayında yoğun olarak yağan yağmurla birlikte ekinler kendisini toparladı. Geçmiş yıllara kıyasladığımızda rekoltede herhangi bir eksiklik beklemediğimiz gibi aksine artış bekliyoruz. Onun için şu an çok mutluyuz, çiftçilerimizin yüzü gülüyor dedi.
Son Dakika › Güncel › Nisan Yağmurları Adıyamanlı Çiftçinin Yüzünü Güldürdü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.