Nordik Usulü Elektronik Müzik De Salon'da - Son Dakika
Son Dakika Logo

Nordik Usulü Elektronik Müzik De Salon'da

07.01.2015 10:59

9 ve 10 Ocak iki gece üst üste Salon'a konuk olacak Tatu Rönkkö ve Efterklang, 5 gün boyunca İstanbul'da yaptığı provalar sonucunda ortaya çıkan parçalarını dinleyicileriyle paylaşacak.

Danimarka'nın başkenti Kopenhag'da kurulan Efterklang, müzik yolculuğuna 2000 yılında başladı. Danca'da esas olarak "hatıra" ya da "yansıma/yankılanma" anlamlarına gelen grubun adı, "ses" (klang) ve "sonrası" (efter) kelimelerinin birleşiminden oluşuyor. Orkestra "sound"unu yanına alarak indie-pop, indie-rock ve elektronik müzik sularında gezinen grup, çocukluk yıllarından beri birbirilerini tanıyan üyelerden oluşuyor: Mads Brauer (elektronikler, çeşitli enstrümanlar) Casper Clausen (vokal, çeşitli enstrümanlar) ve Rasmus Stolberg (bas). Küçük bir şehirde büyüyen bu üç arkadaşın, grup kurma isteğiyle Kopenhag'a gitmesi kariyerlerinin başlangıcı olarak sayılıyor. 2014 yılında Finlandiyalı perküsyon sanatçısı Tatu Rönkkö de ekibe dahil olmasıyla Liima (Tatu Rönkkö + Efterklang) olarak anılmaya başlanan grup, Rewiere Festival ve Our Festival'daki performanslarının ardından yeni repertuarlarıyla Salon'a geliyor.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Nordik Usulü Elektronik Müzik De Salon'da - Son Dakika


Advertisement