ODTÜ İstasyonu Seferleri Yeniden Başladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

ODTÜ İstasyonu Seferleri Yeniden Başladı

21.03.2025 09:10

EGO, kapatılan ODTÜ İstasyonu seferlerinin yeniden açıldığını duyurdu. Metro seferleri devam ediyor.

(ANKARA) - EGO Genel Müdürlüğü, dün geçici olarak kapatılan Ankara Metrosu ODTÜ İstasyonu seferlerinin açıldığını duyurdu.

EGO Genel Müdürlüğü'nün sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Ankara genelinde hizmet veren metro araçlarımız, tüm istasyonlara uğrayacak şekilde seferlerine devam etmektedir. Yolcularımızın bilgisine sunar, iyi yolculuklar dileriz" denildi.

Kaynak: ANKA

Son Dakika Güncel ODTÜ İstasyonu Seferleri Yeniden Başladı - Son Dakika


Advertisement