Organik Çay Kolisinden Uyuşturucu Çıktı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Organik Çay Kolisinden Uyuşturucu Çıktı

Organik Çay Kolisinden Uyuşturucu Çıktı
08.05.2013 12:46  Güncelleme: 16:18

Portekiz'den İzmit'teki bir adrese 'organik çay' diye gönderilen kolinin içinden 250 gram 'bonzai' adı verilen uyuşturucu çıktı.

Gümrük Muhafaza Kaçakçılık ve İstihbarat Müdürlüğü ekiplerince ortaya çıkarılan olayla ilgili 2 kişi hakkında Cumhuriyet savcılığına suç duyurusunda bulunuldu.

İzmit'teki Uluslararası Posta İşletme Merkezi'ne gelen posta gönderilerinin eğitimli polis köpeği aracılığıyla yapılan rutin kontrolleri sırasında, Portekiz'den gelen bir kolinin içerisinde uyuşturucu madde olabileceği şüphesi oluştu. 'Organik çay' olarak beyan edilen kolinin içerisinde 250 gram bonzai cinsi uyuşturucu olduğu belirlendi.

Gümrük Muhafaza Kaçakçılık ve İstihbarat Müdürlüğü ekiplerince, uyuşturucu içerikli posta gönderisinin alıcısı olan V.H. ve konuyla ilgili olduğu düşünülen G.S. hakkında Kocaeli Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunuldu. Soruşturma sürdürülüyor.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Organik Çay Kolisinden Uyuşturucu Çıktı - Son Dakika


Advertisement