Otobüs Gecikince Caddeyi 3.5 Saat Trafiğe Kapattılar - Son Dakika
Son Dakika Logo

Otobüs Gecikince Caddeyi 3.5 Saat Trafiğe Kapattılar

Otobüs Gecikince Caddeyi 3.5 Saat Trafiğe Kapattılar
27.09.2013 01:35

Haber - Kamera.Olay saat 19.00 sıralarında Üsküdar Altunizade Mahiri İl Caddesi'nde meydana geldi.

Haber - Kamera: Ramazan EĞRİ İSTANBUL - DHA

Olay saat 19: 00 sıralarında Üsküdar Altunizade Mahiri İl Caddesi'nde meydana geldi. Yaklaşık 500 kişilik bir grup, Üsküdar- Sultanbeyli hattında çalışan İETT otobüslerinin uzun süre beklemelerine rağmen gelmediğini ileri sürerek, Üsküdar Altunizade Mahiri İl Caddesi'ni trafiğe kapattı. İETT yolcuları, gelen otobüslere de dolu olduğu için binemediklerini iddia etti. Cadde yaklaşık 3 saat trafiğe kapatıldı. Caddeyi kapatan vatandaşlarla trafikte kalan vatandaşlar arasında zaman zaman gerginlikler yaşandı. Vatandaşlar daha sonra caddeyi trafiğe açtılar. Eyleme katılan bir kadın, " Küçükçekmece'den buraya geldim. Fakat buradan evine gidemedim. 3.5 saattir bekliyorum. Otobüs az, yolcu çok. Oralara ev yapmayı biliyorlar ama yol yapmayı, araba koymayı bilmiyorlar" dedi. Eylem bittikten sonra olay yerine çevik kuvvet polislerinin geldiği görüldü.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Otobüs Gecikince Caddeyi 3.5 Saat Trafiğe Kapattılar - Son Dakika


Advertisement