Ağrı'nın Doğubayazıt ilçesinde aşırı hız nedeniyle elektrik direğine çarpan otomobilde bulunan bir kişi hayatını kaybederken, 2 kişi de yaralandı.
Kaza, saat 18.00 sıralarında Doğubayazıt Devlet Hastanesi yakınlarında meydana geldi. Doğubayazıt'ta hemşire olan kızlarını ziyaretten dönen Eleşkirt'e gitmekte olan Abdul Mehmet Uçar'ın (57) kullandığı 25 FS 888 palakalı otomobil, iddiaya göre hız nedeniyle kontrolden çıkıp elektirik direğine çarptı. Ön kısmı tamamen parçalanan otomobilin sürücüsü Abdul Mehmet Uçar, eşi Naime Uçar (52) ve henüz kimliği belirlenemeyen bir kişi yaralandı. Olay yerine gelen ambulansa taşınan 3 yaralı Doğubayazıt Devlet hastanesine götürüldü. Tedaviye alınan yaralılardan Abdul Mehmet Uçar, yapılan müdahaleye rağmen kurtarılamadı. Diğer 2 yaralının ise yoğun bakımda tutulduğu bildirildi. Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı. - Ağrı/ Doğubeyazit
Son Dakika › Güncel › Otomobil Direğe Çarptı: 1 Ölü, 2 Yaralı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.