Otomobilden 2 Bin 600 Paket Kaçak Sigara Çıktı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Otomobilden 2 Bin 600 Paket Kaçak Sigara Çıktı

16.05.2018 13:22

KAYSERİ'de, polis gümrük kaçağı 2 bin 600 paket gümrük kaçağı sigara ele geçirdi, 1 kişiyi gözaltına aldı.

KAYSERİ'de, polis gümrük kaçağı 2 bin 600 paket gümrük kaçağı sigara ele geçirdi, 1 kişiyi gözaltına aldı.

Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü (KOM) ekiplerince kaçak sigara getirerek piyasaya süreceği konusunda bilgi alınan Ö.G.'nin aracında Arama yaptı. Araçta 2 bin 600 paket gümrük kaçağı sigara ele geçirildi. Gözaltına alınan Ö.G. sorgulanmak üzere emniyete götürüldü.

- Kayseri

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Otomobilden 2 Bin 600 Paket Kaçak Sigara Çıktı - Son Dakika


Advertisement