KAYSERİ'de, polis gümrük kaçağı 2 bin 600 paket gümrük kaçağı sigara ele geçirdi, 1 kişiyi gözaltına aldı.
Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü (KOM) ekiplerince kaçak sigara getirerek piyasaya süreceği konusunda bilgi alınan Ö.G.'nin aracında Arama yaptı. Araçta 2 bin 600 paket gümrük kaçağı sigara ele geçirildi. Gözaltına alınan Ö.G. sorgulanmak üzere emniyete götürüldü.
- Kayseri
Son Dakika › Güncel › Otomobilden 2 Bin 600 Paket Kaçak Sigara Çıktı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.