Samsun İl Emniyet Müdürlüğü Toplum Destekli Polislik Şubesi personeli ile Engelliler Ampute Takımı arasında futbol maçı yapıldı. Karşılaşma 4-4 sona erdi.
İl Emniyet Müdürlüğü Toplum Destekli Polislik Şube Müdürlüğü tarafından 3 Aralık Dünya Engelliler Günü nedeniyle geleneksel hale getirilen Toplum Destekli Polislik Şube Müdürlüğü personelinden oluşan futbol takımı ve Samsun Engelliler Ampute Futbol Takımı arasında 19 Mayıs Stadyumu yan sahada dostluk maçı yapıldı. Yapılan etkinliğe İl Emniyet Müdürü Vedat Yavuz, Toplum Destekli Polislik Şube Müdürü Ümit Duymuş ve personeli katıldı. Zevkli ve çekişmeli geçen karşılaşma 4-4 sona erdi. Karşılaşma sonrası polisler, sporculara, baklava ve meşrubat ikram etti. - Samsun
Son Dakika › Güncel › Polisler ve Engelliler Futbol Maçı Yaptı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.