Kayseri'de 2 yıl önce hizmete giren ve sayısı 38'i bulan vagonlarda oklavasını unutan yolcu bile çıktı.
Kayseri Ulaşım A,Ş Genel müdürü Arif Emecen, 2 yıl önce hizmete giren raylı sistemin saat 06.00'dan gece yarısına kadar günde ortalama 80 bin yolcu taşıdığını bu sayının yılda 20 milyona ulaştığını söyledi. Çetin kış şartları nedeniyle her gün 4 tren makas ve diğer makenizmalarıh donmaması için sabaha kadar çalıştırıldığını anlatan Emecen, raylı sistemdeki vagonlarda en çok baston ve şemsiye unutulduğunu, birkaç ay önce dalgın bir kadın yolcunun oklavasını koltukta bıraktığını belirterek, şöyle dedi:
"Zaman zaman elbette ilginç olaylarda yaşanıyor. Örneğin vagondaki klimanın çok ısıttığını belirterek 'İçerisi çok sıcak' diyenler zoldu. Şikayetler arasında, 'Vatman bana ters baktı', 'Vatman oğlumun gelmesini beklemedi', 'Korkulukları kaldırın, karşıya istediğimiz yerden geçelim', 'Evin önünde vagon dursa ne olur sanki' gibi ilginç istekler yer alıyor" dedi
Arif Emecen, raylı sistemle bağlantılı olarak hizmete sundukları 'Kaybis' adı verilen 300 bisiklettden bugüne dek sadece 1'in çalındığını ve polisler tarafından üzerindeki cip sayesinde kolayca bulunduğunu ekledi. - Kayseri
Son Dakika › Güncel › Raylı Sistem Vagonunda Oklava Bile Unutan Var - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.