Sağlık Müdüründen Sürücülere "Ambulans" Uyarısı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sağlık Müdüründen Sürücülere "Ambulans" Uyarısı

Sağlık Müdüründen Sürücülere "Ambulans" Uyarısı
10.06.2017 12:36

SİNOP (AA) – Sinop Sağlık Müdürü İsmail Alkan, yoğun trafik nedeniyle ambulansların hastalara ulaşmasında zaman kaybı yaşanabileceğini belirterek, araç sürücülerinden duyarlı olmalarını istedi.

SİNOP (AA) – Sinop Sağlık Müdürü İsmail Alkan, yoğun trafik nedeniyle ambulansların hastalara ulaşmasında zaman kaybı yaşanabileceğini belirterek, araç sürücülerinden duyarlı olmalarını istedi.

Alkan, AA muhabirine, özellikle yaz sezonunda kente çok sayıda araç geldiğini ve trafikte sıkışıklık yaşandığını belirtti.

Araçların bazen ara sokaklarda gelişigüzel park edilmesi nedeniyle ambulansların olay yerine ulaşmasında zorluk ve zaman kaybı yaşandığına dikkati çeken Alkan, "Vatandaşlardan isteğimiz, trafikte daha duyarlı olmaları, ambulanslara yol vermeleri ve araçlarını gelişi güzel sokak aralarına ve yol ağızlarına park etmemeleri. Bazen ters yönde araç parkları yapılıyor. Bu durum trafikte geçişleri de engelliyor." dedi.

Vakaya ulaşmak ve hastaneye taşımak için saniyelerin bile önem taşıdığını vurgulayan Alkan, "Vatandaşlarımızı bu konuda duyarlı olmaya davet ediyorum. Bu vaka, kendisi veya yakını da olabilir. Daha hassas olunması gerekir. Özellikle bu tür sorunlar yaz sezonunda Sinop'ta sık olarak yaşanıyor." diye konuştu.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Sağlık Müdüründen Sürücülere 'Ambulans' Uyarısı - Son Dakika


Advertisement