Ekiplerin kışladan çıkması
Sakarya'da askeri kışladaki inşaatta meydana gelen göçükte toprak altında kalan 2 işçi kurtarıldı.
Adapazarı ilçesinde 7. Komando Tugay Komutanlığına bağlı Elmas Ağa Kışlası'nda inşaat çalışması sırasında toprak göçmesi meydana geldi.
Durumun bildirilmesi üzerine bölgeye itfaiye, AFAD, jandarma ve sağlık ekipleri ile iş makineleri sevk edildi.
Ekipler, vücutlarının bir kısmı toprak altında kalan 2 işçinin kurtarılması için çalışma başlattı.
Yaklaşık 3 saat süren çalışma sonucu kurtarılan işçiler, sağlık ekiplerine teslim edildi.
Son Dakika › Güncel › Kışladaki inşaatta göçük sonucu toprak altında kalan 2 işçi kurtarıldı (2) - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.