Deaş üyesinin evinde 25 adet kullanılmamış sim kart ele geçti
Samsun'da DEAŞ üyesi olup, DEAŞ üyelerine yardım ve yataklık ettiği iddiasıyla polis tarafından gözaltına alınan Irak uyruklu 44 yaşındaki Amaer İbrahım Sulamam A.?nın evinde 25 adet kullanılmamış sim kart ele geçirilirken, Irak'ta cinayet işlediği, 15 yıl hapis cezasına çarptırıldıktan sonra iddialara göre rüşvet verip cezaevinden çıktığı belirlendi.
Samsun Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri Irak uyruklu Amaer İbrahım Sulamam A.'nın DEAŞ silahlı terör örgütü üyesi olduğu ve Samsun'a gelen örgüt elemanlarını evinde barındırıp yardım ve yataklık ettiğini tespit etti. Polis, önceki gün şüphelinin İlkadım İlçesi 19 Mayıs Mahallesi'ndeki evine baskın düzenleyip gözaltına aldı. Evde yapılan aramada ele geçen dijital veriler ile kullanılmamış 25 adet sim kart'a el kondu. Şüpheliyle ilgili yapılan soruşturmada Irak'ta bir kişiyi döverek öldürdükten sonra 15 yıl hapis cezasına çarptırıldığı, cezaevinde yatarken rüşvet verip çıktığı ve DEAŞ silahlı terör örgütüne katılarak silahlı faaliyetlerde bulunduğu belirlendi. Polisteki sorgusu tamamlanan şüpheli bugün adliyeye sevk edildi.
Son Dakika › Güncel › Samsun Deaş Üyesinin Evinde 25 Adet Kullanılmamış Sim Kart Ele Geçti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.