Şanlıurfa'da, kent merkezinden çaldıkları motosikletleri köylerde sattıkları öne sürülen 3 kişi, polis tarafından gözaltına alındı.
Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri, son zamanlarda artan motosiklet hırsızlıklarının önlenmesine yönelik çalışma başlattı. Kent merkezinde çalışma yapan polis, Şehitlik Mahallesi'nde motosikletiyle ilerleyen Mustafa A.'yı durumundan şüphelenerek durdurdu. Yapılan incelemede motosikletin çalıntı olduğu belirlenince Mustafa A. gözaltına alındı. Mustafa A.'nın yapılan sorgulamasında, çalıntı motosikletlerin köylerde İsa D. ve Halil D. tarafından satıldığı ortaya çıktı. Bunun üzerine akraba olan İsa ve Halil D.'yi de gözaltına alan polis, şüphelilerin gösterdiği yerlerde çalıntı olarak satılan 11 motosiklete de el koydu.
Motosikletler sahiplerine teslim edilmek üzere otoparka çekilirken, şüpheliler ise sağlık kontrolünden geçirildikten sonra adliyeye sevk edildi. - Şanlıurfa
Son Dakika › Güncel › Şanlıurfa'da Çalıntı Motosiklet Operasyonu; 3 Gözaltı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.