Şanlıurfa'da Hastanede Sıra Gecesi Yapıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Şanlıurfa'da Hastanede Sıra Gecesi Yapıldı

Şanlıurfa\'da Hastanede Sıra Gecesi Yapıldı
26.02.2014 12:54

Balıklıgöl Devlet Hastanesi yönetimi, uzun süredir tedavi gören hastaların moral bulması için sıra gecesi düzenlendi.

Balıklıgöl Devlet Hastanesi yönetimi, uzun süredir tedavi gören hastaların moral bulması için sıra gecesi düzenlendi. Hastanenin yemekhanesinde düzenlenen sıra gecesine hasta, hasta yakınları, doktorlar ve hemşireler katıldı. Yöresel türkülerin seslendirildiği gecede, görevliler çiğköfte yoğurdu. Yaklaşık 2 saat süren gecenin ardından hasta ve yakınlarına yoğrulan çiğköfteden ikram edildi.

Balıklıgöl Devlet Hastanesi Başhekimi Doktor Şahin Yaztürk, amaçlarının hastalara moral vermek olduğunu söyledi. Yaztürk, Hastaneler genelde şifahane olarak bilinir ama bu şifahane sadece bedensel yapılara şifa vermek değil. Aynı zamanda ruhlara da şifa vermek istiyoruz. Uzun süre bizim hastanemizde yatan insanlarımız var ve onların yanında bulunan akrabaları var bu insanlar gerçekten sıkıntı içerisindeler bu tür sosyal faaliyetlerle elimizden geldiği kadar onların sıkıntısını bir nebze azaltmak amacıyla böyle bir etkinlik düzenledik diye konuştu.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Şanlıurfa'da Hastanede Sıra Gecesi Yapıldı - Son Dakika


Advertisement