Şanlıurfalılar mehter eşliğinde yürüdü
ŞANLIURFA'da 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü etkinlikleri kapsamında mehteran takımı eşliğinde yürüyüş gerçekleştirildi.
Abide Kavşağı'ndan Topçu Meydana kadar gerçekleştirilen yürüyüşe; Şanlıurfa Valisi Abdullah Erin, İl Emniyet Müdürü Veysal Tipioğlu, İl Jandarma Komutanı Albay Mustafa Kemal Timuroğlu, Haliliye Belediye Başkanı Fevzi Demirkol, Eyyübiye Belediye Başkanı Mehmet Ekinci, kurum amirleri ve çok sayıda vatandaş katıldı. Haliliye Belediyesi Mehter Takımı'nın eşlik ettiği yürüyüşte dev Türk bayrakları açıldı. Polisin yoğun güvenlik önlemi aldığı yürüyüşün ardından vatandaşlar nöbet tutmak için Topçu Meydanı'nda geçti.
Son Dakika › Güncel › Şanlıurfalılar Mehter Eşliğinde Yürüdü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.