Sinop Fotoğraf Amatörleri Derneğinin (SİFAD) Geleneksel 21. Yaz Sergisi açıldı.
Belediye Yaşlılar Evi önünde gerçekleştirilen sergininin açılışını Belediye Başkanı Baki Ergül yaptı.
SİFAD Başkanı Erdoğan Purçlutepe, serginin açılışında yaptığı konuşmada, her yıl düzenledikleri sergide bu yıl 21 üyenin 34 fotoğrafının yer aldığını bildirdi.
Fotoğraf sanatının tanıtılmasında önemli rol alan derneğin birçok sanatsal etkinlik yaptığını anlatan Purçlutepe, ilgiden oldukça memnun olduklarını belirtti.
Sergi, 17 Temmuz'a kadar 16.30-23.30 saatlerinde gezilebilecek.
Son Dakika › Güncel › Sifad Geleneksel 21. Yaz Sergisi Açıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.