Siirtli 20 öğrenci, karne hediyesi olarak İzmir'e götürüldü.
Siirt Valiliği, İzmir Valiliği, Anadolujet ve İzmir Kaya Termal Otellerinin desteği ile Kazım Karabekir Ortaokulu'nda okuyan 20 öğrenci, İzmir'in tarihi ve turistik yerlerini gezdi.
Okulun İngilizce öğretmeni Arzu Hepar, geziye katılan çocukların çok mutlu olduğunu bildirdi.
Hepar, "Öğrencilerimiz, ilk kez uçağa bindi, ilk kez büyük şehir gördü ve ilk kez denizi görerek, hayatlarının en güzel karne hediyesini almış oldular. İzmir'de saat kulesini, doğal yaşam parkını gezen öğrenciler, teleferik deneyimi ve vapur deneyimi de yaşadı. Bu gezi ile birlikte farkındalıkları artan öğrencilerimizin derslerine daha iyi çalışacaklarına inanıyorum." ifadelerini kullandı.
Son Dakika › Güncel › Siirtli Başarılı Öğrencilere İzmir Gezisi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.