Sivas'ta Kırmızı Işıkta Öğrenciler Birdirbir Oynadı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sivas'ta Kırmızı Işıkta Öğrenciler Birdirbir Oynadı

15.12.2017 14:01

Sivas'ta lise öğrencileri, araçlara kırmızı ışık yanarken yaya geçidinden birdirbir oynadı.

Sivas'ta lise öğrencileri, araçlara kırmızı ışık yanarken yaya geçidinden birdirbir oynadı.

Kümbet Mahallesi, Muhsin Yazıcıoğlu Bulvarı, Karayolları kavşağı üzerinde bulunan trafik lambalarında araçlara kırmızı ışık yanınca, 15 ve 16 yaşlarındaki lise öğrencileri, yaya geçidinde birdirbir oynadı. 7 arkadaş birdirbir oynayarak yolun karşı tarafına geçti. Öğrencilerin tehlikeli oyununu bir arkadaşları cep telefonu kamerasıyla kaydetti. Öğrencilerin oyununu gören sürücüler, şaşkınlık yaşadı. Yeşil ışığın yanması ile birlikte araçlar seyrinde devam etti.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Sivas'ta Kırmızı Işıkta Öğrenciler Birdirbir Oynadı - Son Dakika


Advertisement