Sivrice'de 23 Nisan törenle kutlandı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sivrice'de 23 Nisan törenle kutlandı

Sivrice\'de 23 Nisan törenle kutlandı
23.04.2020 16:20  Güncelleme: 16:29

Elazığ'ın Sivrice ilçesinde 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı törenle kutlandı.

Elazığ'ın Sivrice ilçesinde 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı törenle kutlandı.

Cumhuriyet Ortaokulu bahçesinde bulunan Atatürk Anıtına çelenk sunuldu, saygı duruşunda bulunuldu, İstiklal Marşı okundu.

Törene, Milli Eğitim Müdürü Özdal Akdemir ve okul müdürleri katıldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Sivrice'de 23 Nisan törenle kutlandı - Son Dakika


Advertisement