Aydın'ın Söke ilçesinde park halindeki bir otomobilin lastiklerinin çalınması, güvenlik kameralarınca kaydedildi.
Alınan bilgiye göre, Cumhuriyet Mahallesi'nde İsmail Kılheybe'ye ait park halindeki otomobilin ön sol lastiği çalındı.
İhbar üzerine İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri çalışma başlattı.
Gazetecilere açıklama yapan Kılheybe, "Sabah işe gideceğim sırada araba krikonun üstündeydi. Ne olduğunu anlamadım." dedi.
Şüpheliyi arama çalışmaları sürüyor.
Çevredeki bir iş yerinin güvenlik kamerasına yansıyan görüntülerde motosikletiyle olay yerine bir kaç kez gelen zanlının daha sonra tekerleği söküp kaçtığı görülüyor.
Son Dakika › Güncel › Söke'de Hırsızlık Güvenlik Kamerasında - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.