Somali'de Sudan Zehirlenen 20 Kişi Öldü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Somali'de Sudan Zehirlenen 20 Kişi Öldü

11.12.2014 15:04  Güncelleme: 15:30

Somali'de başkent Mogadişu'nun Yagşid Mahallesinde su içtikten sonra zehirlenen 20 kişi hayatını kaybetti.

Yerel kaynaklardan alınan bilgiye göre; Somali'de başkent Mogadişu'nun Yagşid Mahallesinde su içtikten sonra zehirlendiği belirtilen 20 kişinin hayatını kaybettiği bildirildi

KUYUDAN İÇTİLER

Başkent Mogadişu'nun Yagşid Mahallesinde, kuyudan su içen 70 kişi zehirlendi. Hastanelere kaldırılan bu kişilerden 20'si kurtarılamadı.

Söz konusu kuyuya zehirli madde atıldığı ve ölü sayısının artmasından endişe edildiği ifade edildi.

"ZEHİRLİ MADDE ATTI" İDDİASI

Öte yandan güvenlik güçlerinin kuyuya zehirli madde attığı iddiasıyla 1 kişiyi gözaltına aldığı ve soruşturmanın devam ettiği kaydedildi.

Zanlının kuyu idaresinde çalışan bir işçi olduğu, işten atılması nedeniyle kuyuya "zehirli madde attığı" öne sürülüyor.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Somali'de Sudan Zehirlenen 20 Kişi Öldü - Son Dakika


Advertisement