Samsun Valisi Hüseyin Aksoy, Tapu ve Kadastro 10. Bölge Müdürlüğü'nde görevli müdür ve personele başarı belgesi verdi.
Samsun Valisi Hüseyin Aksoy, Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü'nün kuruluşunun 165. yılı etkinlikleri çerçevesinde kendisini ziyaret eden Tapu ve Kadastro 10. Bölge Müdürlüğü çalışanlarına başarı belgesi verdi. Türkiye genelinde başlatılan ve "Samsun Modeli" olarak adlandırılan başarılı çalışmanın mimarı olan müdürleri ve personeli tebrik eden Vali Hüseyin Aksoy, Tapu ve Kadastro 10. Bölge Müdürü Hasan Özalban ve ilçe müdürlerini makamında kabul etti. Bölge Müdürü Hasan Özalban, Vali Hüseyin Aksoy'a " Osmanlı'dan günümüze tapu arşivi" isimli kitap hediye etti.
Valilik toplantı salonunda Kadastro Bölge Müdürlüğü müdürleri ve çalışanları ile bir araya gelen ve mülkiyet hakkının en temel insan hakkı olduğunu söyleyen Vali Hüseyin Aksoy, "Özellikle son yıllarda Tapu Teşkilatı'nda vatandaşımıza sunulan hizmetlerin daha üst noktaya çıkartılması bakımından önemli değişim ve dönüşümler gerçekleştirildi ve Türkiye'de de ilk uygulaması Samsun'da başlatıldı. Türkiye'deki diğer tanımlamasıyla Samsun Modeli olarak adlandırılan bir çalışmayı Samsun Tapu Kadastro Bölge Müdürlüğümüz uygulamaya geçirdi, ilçe müdürlüklerimiz bazında bu hizmet sunulmaya başladı. Bu süreçte vatandaş memnuniyeti oldukça üst seviyeye taşındı. Bu noktada önemli çalışmalar gerçekleştirildi ve vatandaşa sunulan hizmette çok önemli mesafeler alındı. Özellikle işi yapan memur ile vatandaş karşı karşıya gelmiyor. Artık Tapu Teşkilatı'ndan herhangi bir şikayet bizlere intikal etmiyor, vatandaşın memnuniyeti üst noktada. Özellikle bu proje içinde yer alan görev yapar arkadaşlarımı başarı belgesi ile ödüllendirmek istedim" dedi. - SAMSUN
Son Dakika › Güncel › Tapu ve Kadastro'da 'Samsun Modeli'ne Teşekkür Belgesi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.