- TBMM Başkanı Binali Yıldırım'ın çelenk koyması TAŞKENT - TBMM Başkanı Binali Yıldırım, Taşkent'te Bağımsızlık ve Hümanizm anıtını ziyaret etti, anıta çelenk bıraktı.
Son Dakika › Güncel › TBMM Başkanı Yıldırım, Bağımsızlık ve Hümanizm Anıtını Ziyaret Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.