Tedavi Gördüğü Hastanede Canına Kıydı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Tedavi Gördüğü Hastanede Canına Kıydı

Tedavi Gördüğü Hastanede Canına Kıydı
29.08.2013 11:00  Güncelleme: 11:03

Aydın'da, 86 yaşındaki Saide Orhan, tedavi gördüğü hastanenin dördüncü katındaki odasının penceresinden atlayarak intihar etti.

Aydın'da, 86 yaşındaki Saide Orhan, tedavi gördüğü hastanenin dördüncü katındaki odasının penceresinden atlayarak intihar etti.Beynindeki ur nedeniyle, iki yıldır Aydın Devlet Hastanesi Nöroloji Servisi'nde tedavi gören Saide Orhan, bugün saat 01.30 sıralarında kaldığı 412 numaralı odanın penceresinden, kendini boşluğa bıraktı. Odadaki diğer hastaların şaşkın bakışları arasında yaklaşık 10 metre yükseklikten atlayarak, beton zemine düşen Orhan, yaşamını yitirdi. İki çocuk, beş torun sahibi Orhan'ın cesedi, savcının olay yerindeki incelemesinin arından hastanenin morguna kaldırıldı. Polis, yaşlı kadının intiharıyla ilgili soruşturma başlattı.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Tedavi Gördüğü Hastanede Canına Kıydı - Son Dakika


Advertisement