Temizlik Personeli Yangın Tatbikatı Yaptı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Temizlik Personeli Yangın Tatbikatı Yaptı

Temizlik Personeli Yangın Tatbikatı Yaptı
02.01.2018 15:35

Sultanbeyli Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü personelleri katı atık aktarma tesisinde yangın tatbikatı yaptı.

Temizlik İşleri Müdürlüğü'nde görevli personel yangın tatbikatı yaptı. Katı atık aktarma merkezinde yapılan tatbikat öncesinde İstanbul İtfaiyesi Sultanbeyli İtfaiye İstasyonu yetkilileri personele sunum yaptı.

Yangın anında yapılacaklar hakkında geniş bilgilerin yer aldığı sunum sonrasında aktarma merkezinin bahçesinde yangın anı canlandırıldı. İtfaiye ekipleri temsili olarak yangın çıkardı ve temizlik personelinin olaya müdahale etmesini istedi. Personelin başarılı müdahalesiyle tatbikat son buldu.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Temizlik Personeli Yangın Tatbikatı Yaptı - Son Dakika


Advertisement