Temizlik İşleri Müdürlüğü'nde görevli personel yangın tatbikatı yaptı. Katı atık aktarma merkezinde yapılan tatbikat öncesinde İstanbul İtfaiyesi Sultanbeyli İtfaiye İstasyonu yetkilileri personele sunum yaptı.
Yangın anında yapılacaklar hakkında geniş bilgilerin yer aldığı sunum sonrasında aktarma merkezinin bahçesinde yangın anı canlandırıldı. İtfaiye ekipleri temsili olarak yangın çıkardı ve temizlik personelinin olaya müdahale etmesini istedi. Personelin başarılı müdahalesiyle tatbikat son buldu.
Son Dakika › Güncel › Temizlik Personeli Yangın Tatbikatı Yaptı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.