Düzce Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, bir ihbar üzerine İstanbul'a giden bir TIR'ı takibe aldı.
Bu sabah, TEM Otoyolu Kaynaşlı kavşağında durdurulan TIR, arama yapılmak üzere emniyet müdürlüğünün bahçesine getirildi. Dorsede bulunan yükün boşaltılmasının ardından tabana yapılan gizli bölme tespit edilirken 50 bin paket gümrük kaçağı sigara ele geçirildi.
Polis, 2 kişiyi gözaltına alırken soruşturma başlatıldı.
Son Dakika › Güncel › Tır'daki Zuladan 50 Bin Paket Sigara Çıktı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.