İstanbul'da etkili olan yoğun kar yağışı nedeniyle Kağıthane-Dolmabahçe tünelinde trafik kilitlendi. Otobüste beklemekten sıkılan bazı vatandaşların yasak olmasına rağmen tünelde yürüyerek işlerine gitmeye çalıştıkları görüldü.
İstanbul'u etkisi altına alan kar yağışı, trafiği de olumsuz etkiledi. Kağıthane - Dolmabahçe tüneli çıkışında zorlanan araçlar, trafiğin kilitlenmesine neden oldu. Saatlerce tünel içerisinde beklemekten sıkılan bazı vatandaşlar, otobüslerden inerek yürümeyi tercih etti. İşlerine yetişmeye çalışan vatandaşların yasak olmasına rağmen tüneldeki yürüyüşü ilginç görüntüler oluşturdu.
Vatandaşlar, işe yetişmeye çalıştıklarını belirterek, "Yasak ama mecburen trafikten dolayı yürüyoruz. Görüyorsunuz halimizi" dedi. - İSTANBUL
Son Dakika › Güncel › Tünel'de Trafik Durdu, Vatandaşlar Otobüslerden İnip Yürüdü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.