Turizm Haftası Açılışı Düzce'de Yapıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Turizm Haftası Açılışı Düzce'de Yapıldı

18.04.2025 20:20

Düzce'de 22 Nisan Turizm Haftası açılış programı, çeşitli etkinliklerle kutlandı.

22 Nisan Turizm Haftası" açılış programı, Prof. Dr. Erol Güngör Kültür Merkezi'nde gerçekleştirildi.

Sahne gösterilerinin icra edildiği programda, fuaye alanına kurulan stantlarda Düzce'ye özgü ürünler sergilendi.

Programda konuşan Düzce Valisi Selçuk Aslan, "Memleketimizde turizm bilincinin pekişmesi, daha da yaygınlaştırılması adına, farkındalığı, tüm kurumlara ve insanlara hatırlatmak adına, turizm haftasında farklı etkinliklerle buluşuyoruz." ifadesini kullandı.

Açılış programına, il protokolü, kurum müdürleri, STK temsilcileri, gönüllüler ve vatandaşlar katıldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Turizm Haftası Açılışı Düzce'de Yapıldı - Son Dakika


Advertisement