-türkiye'nin NATO'ya katılışının 60'ıncı yıldönümü nedeniyle bazı sol gruplar, Amerikan Konsolosluğu önünde protesto gösterisi düzenledi.
Kendilerini 'NATO ve Füze Kalkanı Karşıtı Birlik' olarak tanıtan 100 kişilik topluluk, 17.00 sıralarında İstinye Park önünden yürüyüşe geçti. Yürüyüş sırasında, "Emperyalizm düşman, halklar kardeştir", "Emperyalizme kalkan olmayacağız", "ABD bölgemizden defol" sloganları atıldı. ABD Konsolosluğu önüne gelen grup adına Veysel Şahin'in okuduğu basın açıklamasında, "Bölgemiz yeni ve daha büyük savaşlara gebedir. Malatya-Kürecik'e kurulan füze kalkanı bunun içindir. Bölgemizin ezilen, sömürülen emekçi halkları emperyalistlerin çıkarları için öldürecek, ölecektir. Halkların kavgasını emperyalizme ve işbirlikçi uşak iktidarlara karşı yükseltmeye çağırıyoruz" denildi. Polisin güvenlik önlemleri arasında gerçekleştirilen protesto gösterisi grubun dağılmasıyla olaysız bitti. - İstanbul/ Sarıyer
Son Dakika › Güncel › Türkiye'nin NATO'ya Katılışının Yıl Dönümünde Protesto Gösterisi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.