Türkiye-Suriye Dostluk Festivali" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Türkiye-Suriye Dostluk Festivali"

22.05.2015 01:12

Reyhanlı Belediyesi öncülüğünde düzenlenen "Türkiye-Suriye Dostluk Festivali" kapsamında sanatçı Uğur Işılak konser verdi.

Reyhanlı Belediyesi öncülüğünde düzenlenen "Türkiye- Suriye Dostluk Festivali" kapsamında sanatçı Uğur Işılak konser verdi.

Dün iki ülkenin yöresel ürünlerinin sergilenmesiyle başlayan festival, bugün Tayfur Sökmen Stadı'ndaki konserle devam etti.

İlk olarak sahneye Suriyeli ses sanatçısı Ömer Kaddur çıktı.

Gece finalinde sahne alan Işılak, sevilen şarkı ve şiirlerini okudu.

Konser sonunda Reyhanlı Belediye Başkanı Hüseyin Şanverdi tarafından Işılak'a plaket verildi.

Konsere, Türk ve Suriyeli vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Türkiye-Suriye Dostluk Festivali' - Son Dakika


Advertisement