Kayseri Valisi Süleyman Kamçı, "Gençlik Haftası" dolayısıyla Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü ile beraberindeki heyeti makamında kabul etti.
Valilikten yapılan yazılı açıklamaya göre, ziyarete, Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Murat Eskici, milli sporcular, yöneticiler, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.
Kamçı, ziyarette, 19 Mayıs'ın gençlere verilen önemi gösterdiğini belirterek, gençlere doya doya bu bayramı kutlamalarını tavsiye etti.
Ziyarete katılan gençlerle sohbet eden Kamçı, gençlere umut, neşe ve bilgi dolu bir gelecek diledi.
Son Dakika › Güncel › Vali Kamçı'ya 'Gençlik Haftası' Ziyareti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.