Türk Standardları Enstitüsünün 59. Olağan Genel Kurulu
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank'ın konuşması
ANKARA - Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, Türk Standardları Enstitüsünün 59. Olağan Genel Kurulu'na katıldı. (2)
Son Dakika › Güncel › Varank: 'Teknolojiyi kendimizin geliştirmesi yönünde hareket etmemiz lazım' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.