GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Nöbet tutan Filistinliler- Nöbet tutanların kahve içmesi- Filistin Beldeleri Konseyi Başkanı Abdulazim el-Vadi ile röportaj Batı Şeria'da Yahudi yerleşimcilerin saldırılarından endişe duyan Filistinliler, geceleri nöbet tutuyor. Sık sık Yahudi yerleşimcilerin fiili ya da sözlü saldırısına uğrayan Filistinliler, son olarak geçen hafta Nablus kentinin güneydoğusundaki Duma beldesinde Filistinlilere ait bir evin ateşe verilmesinin ardından bazı güvenlik tedbirleri aldı. "Gece muhafızları komitesi" adında grup kuran bölge halkı, ailelerini yerleşimcilerin saldırılarından korumak için, yanlarındaki el feneri, tahta sopa ve megafon ile akşam 9'dan sabaha kadar nöbetleşe gözcülük yapıyor. Nablus'un güneyindeki Kasre beldesinde ikamet eden Filistin Beldeleri Konseyi Başkanı Abdulazim el-Vadi, konuyla ilgili AA muhabirine açıklamalarda bulundu.
Son Dakika › Güncel › Yahudi Yerleşimcilerin Filistinlilere Yönelik Saldırıları - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.