Keşan Belediyesi'nden yardım talebi veznelerin kapalı olduğu gerekçesiyle karşılanmayan kişi, belediye başkan yardımcılarına ait 2 otomobili benzin dökerek yaktı.
Keşan Belediyesi önünde park halinde duran belediye başkan yardımcıları Cemil Kılavuz ile Sabri Küçükkarakaş ait otomobillerin yandığını gören vatandaşlar, durumu itfaiye ve polis ekiplerine bildirdi.
Olay yerine gelen itfaiye ekiplerince söndürülen yangın nedeniyle iki araçta da maddi hasar meydana geldi.
Yangına ilişkin çalışma başlatan polis, görgü tanıklarının beyanları doğrultusunda, araçları yakan kişinin, Keşan Belediyesi'ne öğle saatlerinde gelerek yardım talep eden ancak talebi veznelerin kapalı olduğu gerekçesiyle gerçekleştirilemeyen E.K, olduğunu belirledi.
Şüpheli E.K, polis ekiplerince gözaltına alındı.
-"Dün yardım yapılmıştı"
Keşan Belediye Başkanı Yardımcısı Cemil Kılavuz, AA muhabirine yaptığı açıklamada, E.K'nın dün yardım talebinde bulunması üzerine yardım yapıldığını belirterek, bu kişinin öğle saatlerinde tekrar belediyeye gelerek yardım istediğini söyledi.
Vezneler kapalı olduğu için bu kişinin talebinin yerine getirilmediğini ifade eden Kılavuz, "E.K, 'yılın son günü olması nedeniyle belediyede ödemelerin kapandığının' söylenmesi üzerine benim ve diğer başkan yardımcısı Sabri Küçükkarakaş'a ait belediye önünde park halinde duran otomobillere benzin dökerek ateşe verdi" şeklinde konuştu.
Muhabir: Necdet Uybaş/ Salih Baran
Yayıncı: Murat Paksoy - EDİRNE
Son Dakika › Güncel › Yardım Talebi Karşılanmayan Kişi, Otomobilleri Ateşe Verdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.