Yaşlı Çift Sobadan Sızan Gazdan Zehirlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Yaşlı Çift Sobadan Sızan Gazdan Zehirlendi

03.04.2015 13:14

Konya’nın Beyşehir ilçesinde, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen yaşlı bir çift, hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.

Konya'nın Beyşehir ilçesinde, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen yaşlı bir çift, hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.

Edinilen bilgiye göre, Rasim (60) ve Rahime Altıparmak (62) çifti, evlerinde bulunan sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi. Kendisinin ve eşinin rahatsızlanması üzerine Rasim Altıparmak telefonla yakınlarını arayarak yardım istedi. Yaşlı çift, yakınlarının haber vermesi üzerine adrese sevk edilen ambulansla Beyşehir Devlet Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı.

Yaşlı çiftin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. - KONYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Yaşlı Çift Sobadan Sızan Gazdan Zehirlendi - Son Dakika


Advertisement