JANDARMA 40 ÖZEL EKİPLE ARAŞTIRACAK
Antalya'da yeni doğmuş bir bebeğin çöplükte ölü bulunması olayının aydınlatılması için, Kepez Jandarma Komutanlığı tarafından 40 ayrı ekip oluşturuldu. Tesisin çöp topladığı bütün konteynerlerde ve çevresinde araştırma başlatan ekipler, bölgedeki güvenlik kameralarının kayıtlarını incelemeyi de sürdürüyor. Ekipler ayrıca, bebeğin doğumunun hastanede gerçekleşmiş olma ihtimaline karşı Antalya ve ilçelerindeki hastanelerde yeni doğumlarla ilgili de araştırma yapıyor.
Son Dakika › Güncel › Yeni doğmuş bebek, çöplükte ölü bulundu (2) - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.