Yıldırım Belediyesi Bilim ve Teknoloji Merkezi'nde 'Evrende Yolculuk' temasıyla gerçekleştirilen Gökyüzü Gözlem Şenliği, Yıldırımlıların yoğun ilgisiyle açıldı. 11-14 Haziran tarihleri arasında açık olacak şenlikte; 'Güneş Saati Yapımı', 'Teleskop Yapımı', 'Uzay Araştırmaları', 'Ay Hareketlerinin Modellenmesi', 'Güneş ve Gezegenlerin Hareketlerinin Gözlemlenmesi' gibi atölyelerde eğitici çalışmalar yapılıyor. Ayrıca konusunda uzman akademisyenler verecekleri konferanslarla uzay ve astronomi hakkındaki bilgilerini Yıldırımlılarla buluşturuyor.
ATÖLYELERDE EĞİTİM VERİLİYOR
Şenliğin özellikle öğrenciler için oldukça faydalı olacağını aktaran Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, "Yıldırım Kaymakamlığı, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve TÜBİTAK ortaklığıyla gerçekleştirdiğimiz şölende, çocuklarımız gök bilimini eğlenceli oyunlarla öğrenme imkânı bulacak. Konusunda uzman akademisyenler sayesinde gök bilimi hakkında merak edilenler cevap bulacak" dedi. 'Gökyüzü Gözlem Şenliği'nin 14 Haziran'a kadar açık olacağının bilgisini de veren Başkan Edebali, tüm Yıldırımlıları bu güzel organizasyona beklediklerini söyledi.
Son Dakika › Güncel › Yeni Yıldırım'da Gökyüzü Şenliği - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.